SYMULACJA NR 1: opracować sesję szkoleniową dot. komunikacji niewerbalnej na bazie analizy odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:
Fighter; David O. Russell
Ranczo Wilkowyje; Wojciech Adamczyk, Otwórz oczy; Alejandro Amenábar
Szklane usta; Lech Majewski
Braveheart – Waleczne serce; Mel Gibson, Morderca ze wschodu; David Grieco
Silent Hill; Christophe Gans
Czarna Dalia; Brian De Palma, Siła Koszmarów: Powstanie Polityki Strachu; Adam Curtis
Córka prezydenta; Forest Whitaker, Nieugięty Luke; Stuart Rosenberg
Cwał; Krzysztof Zanussi
Zło; Mikael Håfström, Rodzina Addamsów 2; Barry Sonnenfeld
Zew Natury; John Gray
Gadające głowy; Krzysztof Kieślowski
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na koncepcji teledysku do wybranego z poniższych utworów muzycznych:
White Door, Windows, Hey, Live
Biohazard, State Of The World Address, Pearl Jam, Alive, Ocean Colour Scene, Marchin Already
Ministry, The Land Of Rape And Honey, Dire Straits, Love Over Gold, Sting, …Nothing Like The Sun
Sting, The Dream Of The Blue Turtles
PROBLEM NR 3: – Kwestia intuicyjnego wyrażania naukowych treści. Przygotować zrozumiałą dla dzieci ulotkę stosowania wybranej zwymienionych tutaj medykamentów:
183.0, Leki przeciwdepresyjne – trójpierścieniowe
161.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o normalnym uwalnianiu
14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
182.0, Leki przeciwlękowe – buspiron
77.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – inhibitory 5-alfa reduktazy